Thursday, August 23, 2007

My Office

Alhamdulillah, my office finally siap. Walaupun baru 90% but it means I now have a place to operate & my staffs ada tempat untuk datang kerja. It is cosy and practical. Dengan kawasan lebih kurang 1,500 square feet, cukup utk aku buat meeting, audition, script rehearsal, pre-production dan kadang2 mungkin shoot jugak. Start small dulu.



I'd like to thank to Anaz & Bobbie who help to realize it, Jais who designed it and the rest of people at BMT & E-Dymium for their support. Jais managed to interprete my vision yg nakkan ofis yg helps the people to think creatively.

Ladies & gentlemen, welcome to where the magic happens...



Gambar : Workstation area. Producer, PM & Writers buat kerja kat sini. Dari bilik aku boleh intai melalui tingkap cermin bulat.




Gambar : Conference area. tempat nak meeting, discuss, lepak tengok Astro, karaoke, script rehearsal dll. My favorite place.


Gambar : Balcony kat belakang my room. This is the only designated smoking area. Specially for Bobbie, Anaz, Aliyar & Yid.



Balcony ni kalau lepak sebelah petang best sebab boleh tengok sunset. Kadang2 bobbie main gitar & pekena teh tarik. Best o.

Buat masa ni bilik aku tak siap lagi so tak yah la tengok. Mungkin dalam bulan 9 kot. Kawan2 & sedara semua sudi2 la datang utk chill kat sini. Moga bertambah rezeki.