Thursday, August 30, 2007

Clifford School : Crew of 87 Reunion - 2 days left


I guess ramai jugak yg agak excited dgn reunion pada 1 September 2007 pukul 8 malam ni. Bagi yg duduk luar dari K.Kangsar, ada yg balik Kuale malam ni, ada yg balik esok dan segelintir balik pada 1hb tu nanti. Insyaallah lewat malam ni aku balik dengan Fadil Kopi. Harap2 jangan jamm.


Personally aku rasa bangga dgn semua budak batch aku yg betul nampak semangat nak menjadikan reunion ni. Terutama orang kuat committee seperti Azim, Mudin, Mat Shah, Zainuddin, Fadil dan juga non-committee yg banyak membantu macam Are, Bukhari, Mail Maybank, Meor, Hakam, Dhana, Haslan, Bed, Leman, Shaharom dan ramai lagi le. From the bottom of my heart, thank you very much.


Event kita ni tak tau lagi success ke tak, tapi aku dah cukup happy sebab at least dianya JADI. Memang takkan perfect so harap pada yg datang tu nanti terima lah seadanya. Yg penting kita dapat jumpa balik n sambung apa yg selama ni dah terputus.


Response dari para cikgu pun nampak positif. Ramai yg khabarnya nak datang. Alhamdulillah. Pada cikgu yg invitation tu tak sampai, minta maaf banyak2. Harap2 hadirkan diri jugak pada malam tu.


Aktiviti yg dirancang pun nampak menarik :
  • Memancing - aku bukan le kaki pancing tapi mmg akan nyibuk dan nganco (mengacau) org je. Mail pun sama le nanti.

  • Bola - aktiviti yg ditunggu2. Org tua lawan budak2. Umur dah 37 tahun ada hati nak kalahkan team 14 tahun. Macam Hulk Hogan nak lawan John Cena.

  • Berjemaah Maghrib - aku suka sebab Bukhari jadi imam. Dia baca memang sedap.

  • Dinner - ini kira main event. Kalau ada budget aku siap buat firework kat Kuala.

ok guys, let's start counting... 2 hari lagi...